AYAK EGZERSİZLERİ

Her gün yaklaşık 10 dakika yapılan ayak masajı ayaklarınızın rahatlamasını, yorgunluğunuzun hafiflemesini ve kendinizi iyi hissetmenizi sağlar.

Ayak egzersizlerinin yapımı:

1 Bir ayak yerde, diğer ayağın topuk kısmı havada olacak şekilde durulur. Vücudun ağırlığı yerde duran ayağa verilir. Topuk kısmı havada olan ayağın parmakları önce tabana dik açı yapacak şekilde bükülür, daha sonra da parmak ucuna kalkılır. Bu hareket her bir ayak için 6 defa tekrarlanır.

2 Önce ayaklardan biri bir kitabın üzerine, ayak parmakları aşağı sarkacak şekilde konur. Daha sonra aşağıya sarkan parmaklar 2 saniye boyunca bükülür ve düzeltilir. Bu hareket her bir ayak için 10 defa tekrarlanır.

3 Ayaklar ileriye doğru uzatılır. Önce ayak parmakları yukarı kaldırılarak açılır. Daha sonra ayak parmakları aşağı yukarı oynatılır. Bu hareket her bir ayak için 10 defa tekrarlanır.

4 Ayaklar öne doğru uzatılır ve ayaklarla önce dışa daha sonra içe doğru daireler çizilir.